Aysetoker
Arkadaşlar bilmediğim için soruyorum size normal Doğum yaptım ve bebeğim bugün 35 günlük oldu ve ben bugün adet oldum sanırım sizce normal mi yoksa 40 ım çıktığında mı adet görmem gerekirdi yardımcı olursanız çok sevinirim
Glyykt
40 gün boyunca genelde leke görülüyor canim bnm kırım bitene kadar lekeler gördüm şuan 2 buçuk ayligiz daha adet olmdm
Hayriyedeniz
Bende 40 bıkmadan adet oldum ve duan 4 ay 2 günlük bebeğim düzenli adet görüyorum norma dedi doktorum