Hayir dönmedim. Cok uykusuz kaldim 9,5 ayligiz ve 9,5 ay saat basi uyandik. Doktor uyku bozuklugu var dedi. Cocuk danismani ve piskolok bir bayan önerdiler bana konustuk sorular sordu anlarim. Mamasini yataginda yedirin, oksayin, kitap okuyun ama hepsi kendi Yatagina ve bu her uykuda. Sallama pat par pis pis yok sadece oksaydin dedi. Yataginin ucuna sandalye koydum ve yaptim. Birinci gün sürdü iki üc derken 3 hafta olsu suan, mamasini yiyor dönüp kendi uyuyor. Aglada uyanda bile pis pis diyorum sesimle ve uyuyor. 19-19:30 yatiyor sabah 6-6:30 uyaniyor. Malesef gec yatiramiyorum cünkü dayanamiyor. Koydugum sandalye yavas yavas kapiya dogru yol almanta yataginin yakindaki mesafeyi kaldiriyorum yavastan. Aglasada oksayarak susturun, hic susmical gibiyse alin kucaginiza öpün yine yatirin ama mizmizda kucak yok