Eymenncik Bebeğim 3 ay 23 gunluk 4ten beri 15 dk uyudu sadece normalde maksimum 2 saatte 1, 45 dk uyurdu uykuya gecicegi zaman aglamaya basliyo ama gozundende uyku akiyo genede uyumuyo. Bide bağırmayı öğrendi surekli bağırıyo. Meme reddimizde var uyanir uyanmaz emziriyorum baska turlu emmiyo. Bizi baska neler bekliyo acaba, kac gun suruyo 🤦
Leylakrbv Eymenncik bende de var aynılarını gözlerinin altı kızarıyor hala uyumak istemiyor gece uykusu bir saatten fazla olmuyor 😬 umarım en kısa zamanda biter
Nohutannesi Eymenncik atak hesaplamaya göre zaten 4.ayda değil üçüncü ayda başlıyor. 14.5-19.5hafyalar arasında bu atak.
Eslemmomy Eymenncik 14+4te başlayıp 19+4ye bitiyor biz 13+4te gitmiştik resmen baya zordu 5 ay 1 günlüğüz anca bur hafta 10 gündür biraz iyiyiz
Elizmihra Eymenncik benim 3 aylikken baslamisti memeyi tamammen reddetti emmiyor bi damla bile. Sadece mama. 3.ayindan beri gece kesik kesik uyur. Suan 4 ay 11 gûnlûk bu son hafta gündüz uykularimizda yok denilecek deerecede. 30 dakika uyur sürekli bu yüzden huysuz. Bktm valla cok yoruldum…. :(
Eymenncik Leylakrbv bizim ilk zamanlar kesintisiz uyurdu simdi maksimum 3 saat gece uykusu hep boluk boluk uyuyo 🤦
Eymenncik Eslemmomy meme reddimiz vardi 1 hafta duzeldi simdi tekrar basladi atak haftasindan o zaman heralde 🤷
Eymenncik Elizmihra benumkide asla uyanikken almiyor uyku sersemi ayilmaya baslamadan emziriyorum hemen yoksa ciglik kiyamet hemen, bende cok yorulmus durumdayim malesef
Eslemmomy Eymenncik olabilir bende meme reddi oldu ama idrar yolu enfeksiyonu çıktı ondanmis enfeksiyon geçince red bitti çok şükür biz meme ve uyku reddi yaşamadık o atakta
Elizmihra Eymenncik benim de baslarda oyleydi sonra oyle de emmedi binerona sagdim bi kac gün sonra biberonda da icmedi sütüm yedil oldu. Pompa iyi cekmiodu diye kalmisti ondan icmiodu biberondakini. Doktor dedi birak gögsün iltihaplanmis. O kadar agridi ki gögsüm iki gece uyuyaamdm. Hatta kizimi bile kucagimda tutamiordum agrisindan. Düsürdüm bu yüzden 😩umarim senin kaderin bize benzemez
denizsn Eymenncik evet maalesef atak 🥴 benim oğlumda 10 gündür böyle uyku sorunu,sinirlilik,huysuzluk,uykuya geçerken ağlama,sürekli kucak isteme,sürekli gezme isteği .. 3ay 26 günlük şuan 10 gündür böyle..
110412 Eftlyaa aynı şekilde beşiğe koyunca başlıyor ağlamaya meme reddi yaşıyoruz geceleri sadece emzirebılıyorum
glbgci Eymenncik canım seni korkutmak istemem lütfen yanlış anlama ama bizde 4. Ay atağı sanıyorduk şuan enfeksiyondan hastanede yatıyoruz. Benim oğlumda normalde geceleri ağlamazdı ama şu 1 haftada zorla uyuyordu gece ağlamaları ve çok fazla meme reddi vardı. Çişini takip et annesi ve sakın ihmal etme Allahım evlatlarımızı korusun
Eymenncik glbgci ağlaması oyle yok canim çişini zaten surekli takip ediyorum çiş sayisida çok iyi bağirmayi ogrendi bagirip bagirip guluyo o sekilde hep uykulari geriledi 2 saatte 1 uyumuyo sadece
tekgamzelimm glbgci aynısı başıma geldi kızımda da kalsiyum yüksekliği çıktı ondan huzursuzmus yavrum😔
Eymenncik Elizmihra ayyy cok gecmis olsun insallah olmaz ya emsin diye cok cabaliyorum bazen fittiricak duruma geliyorum nerdeyse mamada veriyorum ama uyumadan 1 kez sadece oda o zamana kadar goguslerim cok yumusuyo doymaz diye veriyorum
Kuzummm Benimki de üç ay on günlük valla aynı emmeyi istemiyor her zaman gece uykusuna yatırırken zorlanıyor gece uyandımı emmek istemiyor ayıkıyor yatmıyor ne zaman gecer ki