elmasalkaraman 22 aylık oğlum şu ara ne uyku düzeni kaldı ne de iştahı sürekli mız mız ve sinirli bir hali var ben 2 yaş sendromuna bağlıyorum bu durumu belirtilere bakınca artık dün oturdum ağladım resmen sinirden çok bunaltıcı bir hal alabiliyor zaman zaman bir de özellikle tek başınıza bakıyorsanız sadece bugünlerinde geçeceğini düşünerek ilerlemeye çalışıyorum umarım hep birlikte sağlıkla atlatırız bugünleri de 🙏🤲