Merhaba sevgili anneler,
5 aylık oğlum var anne sütü emmediği için doktor tavsiyesi ile ek gıdaya başladık ancak ek gıdaya geçmeden önceden beridir ne bineron maması ne de ek gıdaları yemiyor sadece su içmek istiyor. Başına böyle bir olay gelen annelerimiz ne yapabileceğim konusunda bana yardımcı olabilir mi? Saatlerce mama yemese acıkmıyor gibi :( asla yemek yemiyor.
Not: kaşık maması da yemiyor zorladığım zamanda kusuyor.