KubrAyhanYigit merhabalar, biz hiç pişik problemi yaşamadık ama hem eşimin hem de benim ciddi şekilde pişik sorunumuz olmuş sürekli. İki annemde aynı şekilde geçirmişler; saf zeytinyağını asidik yapısından dolayı kaynatıyorsunuz, asit değeri sıfırlanıyor. Soğuyunca da bebeğin yıkayıp kuruttuğunuz sorunlu bölgeye uyguluyorsunuz. Her alt açmada yapıyorsunuz.
Ama dediğim gibi ben deneyimlemedim, anam babam usulü bir yöntem ama tıbbi seçenekler fayda etmediyse denemek istersiniz belki. Zeytinyağının hiç bir zararı yok sonuçta.