Mom17 bizde çok küçükken 2 aylıkken pişik olduk.. doktor üç kremi karıştırıp hepsinden fındık kadar karıştırıp sür dedi.. hala hafif kızarsa pişik olcak gibi olsa üçünü karıştırıp sürerim.. elalem ne derse desin doktorlar boşuna mı okuyor , bebeğe zarar verecek bişy olsa kimse vermez.. ( fitokrem, anestol ve trosyd)
bnm kaynanam da yok kantron sürelim zeytinyağı sürelim dedi.. ama çocuğun canı yanıyor. Normal zmnda tamm ama pişik olmuş canı yanıyor , dinlemedim direk doktorun verdiklerini sürdüm iki güne geçti.. rahatladı çocuk