Defnesmommy Merhaba yeni doğum yaptım 3 gün oluyor bugün kızımın gözlerinde sarılık vardı doktora götürmem gerekiyor mu nasıl geçer tedavisi nedir??
Kaganbaby Defnesmommy çiş ve kakayla atıyor sarılığu o yüzden bol bol emzir. Saat başı emzir 2 saati bekleme
Ruzgarbaby Defnesmommy 2 kere sarılık yüzündem yoğun bakımda yattı fototerapi aldı. O kadar bol emzirdim ki yarım saatte bir cocuğu asla uyutmadım uyuduğunda bile şırıngayla ağzına verdim ama inan asla gecmiyor ne zamanki mama verdim 3 gün hemen gecti aklın varsa kimseyi dinleme sarılık değerleri düşene kadar mama takviye yap keşke en başta verip cocuğıma kendime bu acıları yaşatmasaydım
1Nisa1merve Doktra gitmende fayda var canm .kac degerinde oldgunu öğrenirsn hem. Benm kizimnda oldu hastanese bi kac gün mavi ışık tedavisi aldi sonra evde devam ettk surekli emzirdm mama verdik öyle gecti .gecmis olsn.
Defnesmommy Hbzkrt10 bir haftalıkken gidicem evet çağırdı ondan önce sağlık ocağına da gidicem topuk kanı aldırmaya
Cizrelili Cnm benimde bebeğim doğduğunda satılık oldu ve geçmedi doktor saatte bir emzir dedi benimde sütüm azdı diye bebeğim tam 3 hafta sarilikti ama mama takviyesiyle kurtulduk kendi sütün yetiyorsa o daha iyi
Esmoska Canım doktora gidince karın baş sarılık ölçüp değerlere bakacaklar gözlerden en son gidiyor. Bol bol emzir. Biz 4. Gun gittiğimizde 12 13tu değerimiz 10.altina düşene kadar 2 günde bir çağırdı doktor ve surekli emzirdim. Cok sukur atlattık.