Bende kan şekeri düşer diye çok tedirgin oluyordum saat kurup uyandirip emziriyordum son iki üç gündür uyandirmakta zorlandım doktora gittiğimde de sordum o acıkınca uyanır dedi altı saate kadar uyuyabilir korkma dedi ama altı saat uyut anlamına gelmiyor dedi, bende artk uyandikca emziriyorum bu arada 25 gunluguz ve bugün gündüz yatağında hiç uyumadı kucağımda uyudu hep şuan yine kucağımda uyuyo bakalım uyku işini nasıl halledecez