morsevenanne Kızlar beyaz çamaşırlarım hep sarardı eşimin atletleri falan çok kötü oldu daha yeni atletler toz deterjan kullanıyorum beyazlara ariel dağ esintisi siz neler kullanıyorsunuz var mı önerebileceğiniz bu sararan beyazlara
Yasemin_06 morsevenanne valla ben makiecinin onerisi ile Deterjan ve on.yikama gozunun ikisinede deterjan+ece kullaniyorum pamuklu on yikama atiyorum.mis gibi cikiyor yoksa beninkilerde sasarik rengi degisik oluyodu nakineci geldi boyle yap dedi. Omo + ace kullaniyorum
morsevenanne ebz09 makine gözüne mi koyuyorsun canım yoksa başka bişeyde çamaşır suyuna mı bastırıyorsun
ebz09 morsevenanne yumusatici ya da sivi deterjan bolumude olur oraya koyuyorum bir kac damla yetiyor az koyun tabii
Yasemin_06 morsevenanne yogun kivamli olan ace olan varya ondan cnm camasir suyundan degil donestoa gibi yogun kivamli olandan kullaniyorum
Yasemin_06 morsevenanne [url=https://hizliresim.com/3KZfjX][img]https://i.hizliresim.com/3KZfjX.jpg[/img][/url] Bu cnm dene bi bak insallah ise yarara
Sycr morsevenanne çok yüksek derece de yıkama eskiler hep 60-90 öyle yıkıyordu sakız gibi olur diyorlardı ben beyazlarımı 89 dk lık 40° de yıkayan bir program var onda yıkuyorum bembeyaz oluyor
morsevenanne Sycr düşük derecede yıkayınca sanki çıkmıyor gibi geliyor 🤷♀️ Şu deterjan işini halledeyim dereceyide deneyeceğim bakalım
Rumeysa34 Canım ben çamaşır suyu koyuyorum ardından güneşe seriyorum inan beyaz çamaşırları en güzel ağartan güneş ve yüksek derece en az 60 derece de yıkıyorum