Dyunak kararma dedikleri şey muhtemelen cilde hasar verildiği için olan kabuklanma şuan bende de öyle çünkü dermorollerle cildi tahriş ediyorsun. Kullanmayı bıraktığın an düzelir öyle bir kararma yaptığı yok. Çünkü ben denemek için 2 gün ara verdim nemlendirici sürdüm düzeldi