Benimoykum ben kullanıyorum ben de xıomi vakum mop pro var ben trenyol indiriminden 3 ay önce 2850 Ye aldım fiyatlar aşırı artmış ben çok memnunum evin haritasını çıkarıyor istersen oda Oda temizleme yaptırabiliyorsun sessiz modu da var bebeğim uyurken rahat oluyor , zamanlama ayarı var hergün istersen aynı saatte temizleme yaptırabiliyorsun istersen sadece süpürme ve silme süpürme beraber yaptırabiliyorsun sadece silme yaptıracaksan sadece ona ait bi hazne var sanırım onu alıyorsun ama ben gerekli görmedim bu oldukça işimi görüyor memnunum telefonsan takip edebiliyorsun silip silmediği yerleri eğer bi sıkıntı var ya da bi yere takıldıysa telefona bildirim gönderiyor sorun çözülüyor gidip bakıyorum , ben mop Paspasını ıslatıp takıyorum bi problem yaşamadım güzel toz
ama kendin silmişceslne bi silme yapamıyor ama iş görüyor salonda ve odalarda eğer bu pahalı dersen xıomi mija 1c modeli var daha uygun fiyatlı ve muadili diyebilirim biraz uzun oldu sanırım 😀