Serrans Kızım 2 buçuk aylık ve sadece mama iciyo evolvia kullaniyodum ekonomik açıdan zorladığı için similac aldım ama yeşil kaka yapıyo mamaya devam etmelimiyim tekrar evolviaya mi geçmeliyim yeşil kaka düzelir mi yaşayan varmi
esmerayes Serrans similacta diger mamalara gore demir orani biraz daha yuksek canim ondan oluyo o gayet normal bide yesil kaka bebegin iyo doydugunu gosterir devam edebilirsin
Serrans esmerayes çok teşekkürler korktum bende acaba tekrar evolviaya geri mi dönsem dedim bilemedim ne yapacağımı
esmerayes Serrans korkma canim bebeginde gaz kabizlik yapmadigi surece kullanabilirsin mamadan kaynakli cok oluyo yesil kaka ben ogluma 9 aydir similac kullaniyorum hep yesil yapti