3 ay 12 günlük oğlum ellerini yumruk yapıp baş parmağını ağzına sokuyor. Karnı acıktığında ve emzirdikten sonra da bunu yapıyor. Acaba doymuyor mu? Yada dişmi çıkarıyor Geçici bir durum mu? Bebeklerde emme refleksi olduğunu biliyorum. Ama diğer taraftan da karnı doymadığı için yapıyor diye düşünüyorum.