Merhabalar.Bebeğim 10buçuk aylık.Tuvalet iletişimi kitabını aldım okudum ve ikna oldum öyleki hemen lazımlık ve klozet adaptörü siparişi verdim ve geldi siparişlerim. Tam başlayacaktım ki çok güvendiğim doktorumuza bi danışayım dedim kendisi bu konuda çekimser davrandı pek önermedi. Şuan Ti yapan anneler doktorlarınıza danıştınız mı hiç bu konuyu. Doktorumuz normal çocuk hastalıkları uzmanı. Ben aslında işin psikolojik boyutunu merak ediyorum varmıdır bir uzmana danışan bu konuyu?