Mrvbrm Arkadaşlar bebekler hızlı büyüdüğü için zaten hepsi çok çok az kullanılmıştır. hatta elbiseler sadece evde çekimde 1 kez kullanılmıştır. İlgilendiğiniz olursa detaylı da resim atabilirim
Mrvbrm Dzgnfeyza kahverengi yok ama ışıktan belki o şekilde çıkmış olabilir kalp desenli olanı mı soruyorsunuz acaba
Mrvbrm DuruE tabi ki ama krem değil açık pembe (kalp desenli olandan bahsediyorsan ) salopetin ayı 9 kalp desenli tulum 6-9
Mrvbrm Ozlem98 tavşanlı olan üstü zıbın şeklinde 0-3 aylık 20 TL diğer sweat ve pantolon HM marka 2-4 ay takım şeklinde 50 tl