Alpaybus Kızlar oğluma kan ilacını içiremiyorum. Tadını sevmiyor galiba, ağzını açtıramıyorum. Zorla içirmeye çalışınca da üstümüz başımız ilaç oluyo, lekesi de çıkmıyo😂 nasıl içirebilirim acaba yiyeceklerine filan katsam olur mu ki?
demirboy Alpaybus evet oluyor dr demişti ama öyle içmiyo benimki. Eşim tutuyor ben ağzına tıkıyorum. Kaşıkla zor olur bende eski kan damlasının fıs fıslı ucu var onunla veriyorum. Sizde şırınga ile verin bence. İnce şırınga olsun ama daha iyi ağzına koyarsınız
Alpaybus demirboy zorla içirince de çok ağlıyo ya kahvaltıda filan avakadonun içine karıştırıp versem zararı olur mu ki
demirboy Alpaybus evet ama sağlık için vermemiz gerekiyor. Ben üzerine tülbent seriyorum onu sweatin içine katlıyorum çubukla verince bir yer batmıyor üstü de batmıyor. Ama bize dr içmezse yediklerine katabilirsiniz dedi. Ben denedim ama ağır Demir kokusu olduğu için sevdiği şeyle bile yemedi reddetti. Yiyeceklerine ekleyin o şekilde içiyorsa öyle verin ama içmiyorsa dediğimi uygulayın evet istemiyor ama eşim tutuyor fısfıslı çubuk veya şırıngayla verince hemen bitiyor uzun sürmüyor öyle