Merhaba hanımlar öncelikle sabah doktora gideceğimi belirterek 48 günlük bebeğim var bugün öğlen gözünün biri sulanmaya başladı ve küçük küçük çapak var uyurken bile yaşariyor tek gözü bugün banyo yaptırmıştım acaba ondan olur mu aklıma takıldı başına gelen var mı