Biz de senle benzer durumdayız alt iki gelmişti, üstten bir tane geldi diğeri şiş huysuzluk mızmızlık had safhada geldi gelecek derken alttaki dişlerin yanından yankesici gelmiş şok oldum 😳 8,5 aylığız bu arada sordum soruşturdum sırası şaşabiliyormuş üstteki bir tane hala gelmedi 1 haftadır bekliyoruz 😊