Dmt-01 laura_ adet dönemlerinde çok sancım oluyo ve hamileliğimde hep kasık ağrım oldu onun dışında hiç bi sorun yaşamadım hamileliğimde sadece miyomdan dolayı ağrım oluyodu
Premsesliya Allahım yalnız değilmişim nasıl mutlu oldum şuanda😍 Adeti geçikenlerden biride ben kızım daha 7 ay 25 günlük çok korkuyorum bende inşAllah tez zamanda oluruz hepimiz
Birkucukeylulmeselesi laura_ evet maalesef bide kendi isteğine kalmış gibi ilaç iğne vs hiçbir şeyde olmazmış
Baser Kızlar merhba bende aynı durumdan muzdaribim tam 18 gün gecikmem oldu mide bulantılarım var takıntılı bir yapıya sahibim 2 gün önce test yaptım negatifti kızım var 1 bucuk yasında
Esti ya benim de gecikeli 16gün oldu ve gercekten psikolojik olarak midem bulaniyo bebegim emiyo ve 5aylik henüz ama 40im cikar cikmaz adet olmaya baslamistim sonra da en fazla 10gün gecikmeli oldum hep.bu ay 16gün oldu test de negatif ama insan korkuyor
Yenibebek_yenianne laura_ Ben de olamıyordum 12 gün geçmişti. Test yapmaya da korkuyorum. Gittim 2 test aldım. Yapıp eşime bıraktım bakamadım bile bebeğim daha 4 aylık ve başka çocuk düşünmüyorum. Gülerek geldi negatif dedi. Hemen o sabah kafa rahatlığıyla diğerini de yaptim o da negatif çıkınca o aksam 2 bardağı olacak şekilde maydanoz kaynatıp suyunu içtim gece adet oldum. O mutluluğu anlatamam😁😁
laura_ Yenibebek_yenianne bende 2 test yaptım bi erken gebelik bi normal test hepsi negatif çıktı ama bilemedim bndemi yapsam
Dmt-01 Inci_2020 bala çörekotu karıştırıp yedim maydonoz kaynatıp suyunu içtim kekik rezene filan netten bakıp yapıyodum
Yenibebek_yenianne Inci_2020 Yarım demet maydanoz 2 bardak su koyup bir tasim kaynatıp ılık ya da sıcak içiyoruz. Ben ılık ictim😐