Nehirin_annesi61 Merhabalar sevgili anneler ben kızımda sürekli olarak mama kullanıyorum emziremedim ne yazıkki ben evolvia mama kullanıyodum ama kutusu değişince bebelac gold kullanmaya başladım 2 gün oldu bugün tuvaletini yaptı ama sulu olması normalmi acaba
Serrans Nehirin_annesi61 bende evolvia kullaniyodum ve similaca geçtim ve yeşil kaka yapıyo şuan sadece mama iciyo benim kızımda 2 buçuk aylık seninki kaç aylık küçükse cıvık olması çok normal