Biliyorum belki bazilarinizin içini karartacam o yüzden dert dinlemek istemeyen lütfen okumasin kimseyi sıkmak degil niyetim :( kizim 25 aylik ve 25 aydir bütün temel ihtiyaçlarını ben karşılıyorum önceden çalışan bir insandim ve 2 yildir evde olmak artik o kadar canıma tak etti ki evet evladim benim herseyim ömrüm ama gün geliyor altini degistirecek gücüm bile olmuyor annem baska sehirde kayinvalidem Allahlik asla bi gün geleyim de yarana merhem olayim demez sağolsun eşim haftasonlari oyalar 1 2 saat uyurum ama inanin 2 saat uyumakla gececek bi yorgunluk degil bendeki öyle boş boş tavana bakıp 3 gün yatasim var belki daha fazla… kızım inanilmaz ilgi isteyen bi cocuk asla tek başına oyun oynamaz ve ben artik ona yetisemiyorum ne yapsam daha fazlasini istiyor cok fazla hareketli ve hep pacamda :( şu anda bile bunlari yazarken ''anne alo kapat" diyor,camasirlarim 2 saattir makinede alip asamiyorum eşim gelmeden kizim asla izin vermiyor ne rahatca yemek yapabiliyorum ne işimi yapabiliyorum ne elime telefonu alabiliyorum öylesine bunaldim ki bikac gun krese verecektik ortalik malum biliyorum benden daha fazlasını çeken insanlar vardir ama ben de bu kadarini kaldiramiyorum. Eşim cocugumuzun hareketliligini bildigi halde ne kadar yoruldugumu gördüğü halde o bile anlamıyor bazen o daha cok agirima gidiyor.Psikologa gidiyordum bide bunca sey yetmezmis gibi korona olduk oyle bir psikolojim gitti şükür atlattik ama.Hicbir sekilde bi kapimi çalan yok yardim edenim yok gurbetlik ne zormus gercekten şimdiki aklim olsa asla evlenmem ki cok aşık olarak evlendim.Bilmiyorum en azindan kizim bu kadar yapışık olmasa bana ama attigim her adimda yanimda (varligina bin şükür orasi ayri) inanilmaz bunaldim okuyan kisiyi de bunalttim büyük ihtimalle ama belki bikac kişiyle konusursam rahatlarim diye düşündüm.Rabbim hepinizin gönlüne göre versin insallah 🙏