Belizs Kızlar merhaba , 2 buçuk aylık bir bebeğim var. Uyku düzeni oluşturmaya az kaldı o yüzden kullananlara sormak istiyorum kamera mı yoksa telsiz mi daha iyi ve kullanışlı?Birde kamera veya telsiz önerilerinizi bekliyorum.🌸
Fatma29 Belizs bence kamera daha iyi canım. Odasını ayırmaya başladığında odandan rahatlıkla izleyebilirsin
MasalsMommy Belizs Kamera daha iyi bence. Hem çocuğun pozisyonunu da görmek iyi olur yanlış bir durumda müdehale edilebilir. Telsiz alacaksanız da şarjlı olanlarından alın benim tavsiyem. Pilli olanlara pil yetiştiremiyorsun🤦🏼♀️
EDT Belizs Kesinlikle kamera canım ben bebevo marka kullanıyorum istediğim her yere götürüyorum elektrik olan çekim mesafesi görüntü kalitesi benim için yeterli çok memnunum 👍
ikiprensannesii2 Bebek kamerası bence. Pozisyonunu falan görebiliyorum içim daha rahat diğer türlü rahat edemezdim sanırım🤦🏼♀️😁
Vabaduse Bende görüntülü telsiz var memnunum,wevell marka. Sadece 3-4 saat açık kalırsa şarjı hemen bitiyor. Ama şimdi alacak olsam kamera alırdım, daha net görüntü, daha geniş açı. Dışardaysan bile aç izle, ben kamera almanızı öneririm
QueenMom__ Belizs bende yeni kamera aldım a101 in internet sitesinden, ürün piyasada 250-300 arası a101 de 160, internet alışverişinde 20₺ indirimle 140₺ a aldım çok çok memnunum keşke önceden alsaymışım
MihraKus Kesinlikle kamera biz kızım 3 aylıktı aldık yani o kadar çok övebilirim ki xiaomi 360 derece dönen gece görüşü ses kalitesi hareket bildirimi çok iyi . Kullanan çok anne var dışarıdada olsa bebeğinizi kusursuz izleyebiliyosunuz .