Leylam1 Gebelim öncesi gebelikte ve şuan yine var. İç çamşırlarımı yüksek derecede tıkıprum ütülüyorum temizliğime dikkat ediyorum. Ama yok ya tekrarlayıp duruyor illet nasıl kurtulcam. Erken doğurdım belkşde enfeksiyondan dı yıldım vallaa
Karamellaa Leylam1 Bendede aynısı vardı gecen hafta üroloji ye göründüm idrar tahlili sonucu enfeksiyon cıktı ilac tedavisine basladım +antibiyotik röntgen ve emar çektirdim böbregim de ufak taş çıktı görün derim istersen benimde tekrarlanıyordu. Gecmis olsun şimdiden 🙏
Deletedmom4440 Leylam1 Ayyyyy bana eski günlerimi hatırlattın gitmediğim doktor kalmamıştı en son Rahimden parca alıcaz dediler kabul etmedim hamile kaldım ne olduysa geçti arada yanma oluyor ama eskisine göre baya iyiyim bol su iç 🤦♀️
SertapHilal Sirkeli su içebilirsin günde 1 bardak, bide pamuğa 1-2 damla sirke damlatıp orayı sil ama çok az sirke olmalı fazlası yakar. Doktor bana bunu önermişti hamileyken geçti çok şükür