Mom14 benim anneciğim çocukluğumdan beri beni sevmez. Yani kafami duvarlara vurup evin bir odasindan diger odasına sürüklerdi. Arkadaslarimin yaninda azarlardi. Insanlar eve gelio giderken omzuma dokunup sakin uzulme biz seni biliyoruz der oyle giderlerdi. Babam bana hep destekti ama pasifti. Babam kanser oldu onu kaybedicem diye kalbimde 5 kitle cikti. Psikoljim alt üst oldu. 4 kardesiz. Ben lisedeydim. Benden buyuk bir ablam var. Hepsi okuyacak diyerek babam hasta olunca beni okuldan aldi fırına falan işe soktu. Sonra bana hakret ederek maasi aldi. Bende verdim zaten. Bir gun kendi agzindan da ablamla konuşurken beni sevmediğimi söylediğini duydum. Bazi şeyler belliydi yani. Beni psikoloğa gönderdi. Psikolok annemi çağırdı senin kızının bir problemi yok bu kiz bana eğitim verecek düzeyde. Bir daha getirmeyin buraya dedi. Annem bunu yediremedi. Bana zorla ilac kullandırdı. 10 yasindaki kardesime her gece sürekli git ablani bicakla sen kucuksin sana birsey yapmazlar dedi. Boyle korka korka uyudum uyandim hep. Bir gun kafama dank etti. Ilaclari attim. Benim buna ihtiyacım yok diyerek. Okula gittim ve aciktan okudum. Öğretmen oldum cok şükür. Yine para alip bana sadece yol parami vermeye devam etti. Haftasonu temizlik hafya ici is yaptım. Bu sirada kardeslerim takılıyor rahatlar yani. Ben çalışıyorum ablam tabletler telefonlar ayakkabilar alıp duruyor. Bana annem bu evde yemek yeme icme banyo yapma diyordu. Para alinca da parasini veren kullanabilir diyordu. Boyle boyle zaman gecti evlenmeye karar verdim gobek atti ohh kurtuldum diye. Nişanımı ben kendim yaptım hic birsey yapmadi. Ceyiz aldim beni dövdü. Kendimw carsaf aldim ben mor istiyorum. Tutturdu mavi olsun diye. Baya eziyet gördüm cok uzun acayip yani. Nikah yaptık eşimle annemle tartıştım dugun falan yapmadan direk eve gectik. Esimle mustakil bir evi icli disli boyadik sabah ise gittik aksam eve gelip boya badana yaptık. Herseyi tek tek gidim gıdım aldik. Derken hamile kaldim annem gelmek istedi. Geldi. Bana ilk dedigi sey karnindakinin belasını versin falan demesi oldu. Ben 4 aylik hamileyken evi tasidim 4 odali 2 banyolu 3 balkonlu bir evi tek basima bir arkadasimla birlikte sildim düşün. Hamileyken cok fazla hastanede kaldim bobrek buyumem oldu. Yanmda kalmadi. Hemşireler esime izin vermiyordu erkek oldugu icin. ama mecbur kalip gizli gizli iceri aldilar onu. Kimse yoktu çünkü . Sonra dogum yaptım. Oglum kuvezdeydi. Annem hastaneye geldi. Kocani bosa cocugu al eve gel dedi. Yani diyor ki boşan eve gel ben cocuga bakim sen calis bana para getir. Sonra tartistik. Gitti. 8 ay boyunca hic gorusmedik. Bazen bir anda mesaj atar. Kotu seyler yazardi. 8 ay sonra barismak istedi erkek kardesimi koydu araya agliyor elimi yuzumu öpüyor. Seni seviyorum diyorum oglum icin ağlıyor torunum torunum diye çatlıyor gelip duruyor surekli. Ama ben sadece annem diyorum ve bilmiyorum susuyorum. O da belli pisman ama ben sessizce Allaha havale ettim. Oyle yani. Valla kisa anlattim cok sey var. Dusun bana düğün yapmamamk için 20 bin kredi cekti ustume zorla gitti kendine ev aldi. Bende oyle tek kaldim işte esimle kafa kafaya oyle huzurluyuz şükür.