Tugcesilam Slm anneler ben sezerysn yaptıktan 2 gün sonra korse takmaya başladım şimdş bebeğim 17 günlük ve sadece gündüzleri takıyorum gece takmıyorum sizler ne kadar taktınız korseyi ne kadar daha kullanmam lazm
Agg0207 Tugcesilam canim mutlaka tak korseni gun icerisinde gobek kaliyor yoksa cok cirkin gorunuyo sonra ben cok pismanim takmadigim icin
Oglusummm06 Tugcesilam bende 10 gun sonra kullanmaya basladım uc ay oldu hala gobusum var zayıf uzun boylu bırıyım cok abes duruyo gobegım cok sınır oluyorum bı turlu gıtmedı emzırdıgım ıcın yememı kısmadım dıyet falan da uygulamadım belkı bu yuzden 😞ama keske gitseee😐🤭😞
Tugcesilam Agg0207 takıyorum cnm sma gündüzleri gece takmıyorum ilk zaman taktım ama şimdi gece takmıyorum
Agg0207 Tugcesilam evet geceleri takma kan dolasimi acisindan ama 3-4 ay cikartma bence ben zayif biri olmama ragmen 1 sene gitmedi nerdeyse gobegim
Mervenbal Ata0905 kaçıncı günde başladınız kullanmaya ben de dediğiniz markadan aldım ama sıkar ve kanamam artarsa diye çekindim başlayamadan hala. 18. Gün oldu doğum yaptığım bu arada.
ozlemshnbsl Bende takacağım da almak için önerdiğiniz bir yer var mı acaba internetten güvenemiyorum en azından alan birinin tavsiyesine güvenebilirim
Ata0905 Tugcesilam tabi hemde çok. Özellikle ilk hafta acı anlamında sıkı sıkı sarınca acı olmuyor fazla .
Tugcesilam Ata0905 cnm bende ilk dogum yaptıgı dan beri takıyorum ama 6 saat falan takıyoeum sıkıyor cıksrıyorum ama ilk zamanlar yatana kadar taktımm ewet dikiş acısını alıyor
Ata0905 Mervenbal hastaneden çıktığım gün taktım . Doktorum hemen al eve giderken demişti. Çok sıkı takamadim ilk bir kaç gün ödememim de çoktu ama.agrima çok iyi geldi sarmak .