MERAL58 Aptamil,sma, bebalac gold mamalarını denedim Bi faydasını göremedim bebeğim gazlı ve kabız oldu. Bu iki mamadan hangisi iyi kullanan anneler fikriniz ne?
Gorkemkc MERAL58 bence bir numaraalrı bebek maması hipp organik combiosic çok memnundum sadece biraz fiyatlı
Anka06 MERAL58 sma gaz yaptı kabızoldu aptamil cok agır geldi kızıma hastanelik olduk similac tan şimdilik memnunuz kokusu agır dıye bırakmıstık baktık olmuyor tekrardan similaca döndük
614408eoa MERAL58 her mama her bebegw gelmez deneyin bana yarar size yaramaz o yüzden burda kimse sizi aydınlatamaz
Berrrrrooooo Ben sma kullanıorm bnde bu şikayetler olmadı arkadşm hipp kullandı çok memnundu organik mama die birde içerismde probiyotik var die
Akcabeytas Hipp cimbiotic sadece biraz çabuk acıkıyoruz sindirmi kolay olduğu için,bebeğim 1,5 aylık gündüzleri 2:30-3 saat geceleri 3:30-4 saat götürüyor.
Gorkemkc MERAL58 aldırdı aldırdı prematüre doğdu 2475 bayağı kilo aldırdı 3 buçuk kilo doğan bebeklerin 1 aylık kilosuna geldi maşallah sonra mamayı değişince kilo alımıda yavaşladı
Serrans Anka06 yeşil kaka oldu mu bende similac a geçtim 4 gün. Oldu yeşil kaka yapıyo geçer mi sizde yaşadınız mı
Anka06 Serrans hayır yesıl kaka olmadı gazda yapmadı kabızda olmadı kiloda aldırdı ben cok memnunum sadece kokusu agır dıye bıraktım doktorum her mama kokusu agır olur dedı tekrardan basladık
Serrans Anka06 bende ne yapacağımı bilemedim başlık açtım simdi yaşayan varmi diye bende evolvia ya geri gecicem gibi duruyo