AhsenMineL Selam kızlar bimin bezini kullanmaya başlamıştım ama fark ettimki bebeğim çiş yaptığında bezi açmadan anlabiliyorum dışarıdan duyuluyor kokusu ama ağır bi kokuda değil anlayamadım bu durum bezden mi
Gorkemkc AhsenMineL bende kullanıyorum jenny willy i benimde bebeğimde kokuyor bayağı ama çiş kokuyor yani galiba enfeksiyon falan var hiç normal koku değil çünkü başka markada kullanmıştım yine kokmuştu
turansmom AhsenMineL bende molfix kullanıyorum banada geliyor koku ayrıca denemek için şokun bebeland beziyle canbebeyi almıştım onlarda kokuyordu geneli böyle galiba
Araseymen AhsenMineL gündüz molfix gece bim bezi takiyorum koku almadım hiç kaka yaptını diye koklarken bile zor hissediyorum.