Momcu Kabız olması için çok erken bir süre. Kaç gündür kaka yapmıyor mesela ? Sadece anne sütü mü alıyor? Bebeğinizde huzursuzluk var mı? Bunlar çok önemli. 4 tane doktor gezdim bu konu için. Sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar kaka yapmamak normal kabul ediliyor. Eğer bebeğiniz ağlamıyorsa karnı taş gibi değilse hiç memnun olmuyorsa rahatsız oluyordur gözüyle bakılıyor. 3 ay uğraştım bu sorunla hala haftada 1 kez yapıyor. 6 ay olmadan ek gıda almayan bebek asla kabız olmaz dedi doktor. Ama siz yinede birşey içirmeden doktora götürün huzursuzsa çok küçük bebeğiniz hiç bir şey içirmeyin mümkünse. Kimyon verin yapar diyenler filan oluyor ama kimyon alerji yapabiliyor bebeklerde vermeyin lütfen