Merhaba anneler. Bebeğimin inek sütü alerjisi var bi süredir diyetteyim. Doktorumuz 4. Aydan itibaren demir ilacina başlayalım dedi ve sidefer önerdi. Yalniz bugün hazırlarken prospektüsüne bakim dedim içinde süt aroması varmış. Bizim alerjimizi etkiler mi aroma? napmaliyiz ? Bu konu hakkında fikri olan var mı acaba ?