15-Z Gossipgirl14 Bunu da öyle yaptım ben netice de bu da piirnc unu sadece icindeki besin değeri farklı.
Gossipgirl14 gezgin bebegın asırı zor yiyen bırı hicbırsekılde ne mama ne ek gıda kabul etmiyor cok ıstahsız her yolu denemeye calısıyorum bende canım
15-Z Yuzarsif sulandirmiyirum canim direk icin e atıyorum ama kesinlikle ocaktan alıp Biraz sıcağı çıktıktan sonra atıyorum. Kesinlikle kaynatilmaz aptamil. Aynen ben besin değerini yükseltmek için ekliyorum.
Gossipgirl14 15-Z benım cevremdekı arkadaslarım hep verdı hatta bı tanesini cok ıyı bıseymıs gıbı 4 aylık bebege verıyor. Ben dedım benımkını 9.aya girecek daha vermedim. Yazık cocukta aglıyordu dedım verme ama nafile. Bende korkuyorum daha vermem zaten