Sarileblebi Bence önlem almaya çalışın diye demiştir benim oğlumun kafasının arkası dumduzdu ne yaparsam yapayım yan yatıramıyordum doktorum dedi ki yan yatırmaya çalış,uğraş dedi tamam dedim geceleri mümkün değildi zaten ama gündüzleri kısa uykularında yatırmaya çalıştım bir gün yattıysa 2.gub yatmadı doktora dedim böyle böyle yatmıyor 18.aya kadar vakti var sırt üstü yatırsan da yatmaz bi süre sonra endişelenme dedi aynı dediği gibi oldu.Su an gayet yuvarlak çok az bir şey kaldı ama baktığın zaman farkedilmiyor bile.