Ben daha yeni aldım ayağımda sallıyordum artık ayaklarımda derman kalmamıştı güzel ayakta sallamayla aynı etkiyi veriyor uyuyor içinde tek sıkıntım beşiğin hamağı tutan yerleri demir hamağın ucundaki kelepçede demir ikisi birbirine değince ses çıkarıyor ne yaptıysam olmadı ses çıkıyor yinede alırsanız iyi bi ürün alın ben svava aldım kötü değil aslında ama daha iyi modelleri var.