4 aylk bebegim bugun doktor kontrolumuz vardı. 30 dk llik uykular yapıyor dedim. Ben devam ettirirsem 1, 1.5 saate çıkıyor dedim. Zorlama dedi cok normal kısa kısa uyumasii dedi. zamanla o kısa uykulari birlestirmeyi öğrenecek tek uykuya düşecek dedi. Cok şaşırdım çünkü bebek uyku süreleri diye arastirdigimda 1, 1.5 saatlik 3 uyku yazıyor nette 4 aylk bebek icin. Şimdi hic de kasmayacagim uzun uyumuyor diye. Rem uykusunu deneyimliyorlar çünkü. Doktoruma güveniyorum. Sizler de durum ne, neler biliyorsunuz kısa uykulaar hakkında? 😊