Yenidennn aslanannsi 1 numra dururken neden 2 numara acaba merak ettim, 1 numra şu an bebeğinizin ihtiyacını görecektir, 2 numara içerikleri 1 numaraya göre farklıdır yüksektir.
Canom343 aslanannsi cnm 2 numara 6 aydan sonra kullaniliyor diye biliyorum. Fazla bilgim yok üstte kalsin
Boncuk_34 Merhaba, 2 numaralı mamalar 6 Aydan sonra veriliyor. Hatta dikkat ederseniz kutu üzerinde devam sütü yazar. 0-6 ay arası bebeklere de 1 numaralı mama veriliyor. O kutunun üstünde de bebek sütü yazıyor. 2 numaralı mama vermemelisiniz o yüzden 🤗
aslanannsi Yenidennn sütüm azaldı bebegim emmedigi için meme reddi var biberon tutuyor eşimde market baklal tarxı bi yerde çalışıyor aradım mama için şuan üzerinde nakit yok bebelac 2numarar mama var dedi olursa getirecekti sormak istedigim bmde zararı olurmu diye
serebro aslanannsi hayır 2 numara +6ay için. Vermeyin. Bebeğinizin bağırsakları hazmedemez kabız gaz ne varsa uğraştırır yazık günah. Sadece 1 numara verilir
Deletedmom_26 aslanannsi kutu üzerinde yazıyo zaten hiç bakmiyosunuz sanırım doymuyosa mamayı cogaltin oda olmuyosa mamayı ve saati dengeleyin şuan 2 saat en geç 3 saat 90 CC falan yemeli
Deletedmom_26 aslanannsi mamayı her aldığınızda 2 kutu alsanız veya bitmeden hazır el altında tutsanız bu gibi sorun yaşamazsınız aynı durumu bende yaşadım her zaman bı kutu fazla alırım sonuçta 2 yaşına kadar icicekler bunu 🤷
aslanannsi Deletedmom_26 sütüm azaldı bebegim emmedigi için meme reddi var biberon tutuyor eşimde market baklal tarxı bi yerde çalışıyor aradım mama için şuan üzerinde nakit yok bebelac 2numarar mama var dedi olursa getirecekti sormak istedigim bmde zararı olurmu diye normalde mama vermiyorum anne sütü alıyordu
Gorkemkc aslanannsi gerçekten bu kadar cahil bir kesim mi var aldığınız o mamanın üstünde 0-6 ay 1 mumara diye kocaman yaZıyor hadi olmadı yaz googleye direk al cevabını buraya yazınca gerçekten bence komik duruma düşülüyor.Mama veripte Bu bilgiyi bilmeyen yoktur diye düşünüyorum.Mama vermeyen anneler dahi bunu bilebilir yani araştırmak diye birşey var.Tabiki 2 numara olma bebeğinizin sindirimi ve gereksinimlerini 1 numara karşılar
aslanannsi Gorkemkc nakadr ön yargılısımz yazıklar olsun. Ya bi yorumları oku bos bos konusma allah ıslah etsin ne biçim insananz ya
aslanannsi Gorkemkc ön yargınz batsın ya cahilmiş ütüm azaldı bebegim emmedigi için meme reddi var biberon tutuyor eşimde market baklal tarxı bi yerde çalışıyor aradım mama için şuan üzerinde nakit yok bebelac 2numarar mama var dedi olursa getirecekti sormak istedigim bmde zararı olurmu diye normalde mama vermiyorum anne sütü alıyordu
Deletedmom63 Gorkemkc cahil mi?pardon? Hanfendi bilmediği için sorunca cahil mi oluyor? Bunu siz biliyor olabilirsiniz demek ki ilk bebeği o bilmiyor bu durumda sizin cahil demenizi haketmiyor söylemlerinize dikkat edin Bende bilmiyordum ilk kızım araştırdım ve ona göre yorum da bulundum Siizn gibi öğrenmeye ve öğretmeye açık olmayan bir insana da neyi anlatıyosak artık!.
MIRACAYAZINANNESI Gorkemkc asıl cahil siz olmalısınız. Bir insanla iletişim kurmayı beceremiyorsunuz daha ne olsun
Teomanannesi Kadın bi soru sormuş gayet açık bir soru verilir mi verilmez mi bilenler yazmış saçma sapan yorumları görünce dayanamadım. bilmeyebilir ilk defa mama verecektir burdan sormuştur cahil falan diyen olmuş insanlığımdan utandım nasıl insanlar var hayret içindeyim ya
Deletedmom63 aslanannsi hayırr sakın vermeyin büyük sindirim sorunlarına yol açabilir daha da fazla rahatsızlıklara da daha çok küçük bebeğiniz
Canimm aslanannsi özellikle sordum bunu ben 5+20olmustu dedim 2numaraya gecebikirmiyim 1numara alırsam kalır dedim geçebilirsin az kalmış 6aya girmesine demişti 3ay az gibi geldi canım devam et bebek sütüne
Asel_raperin aslanannsi kadın anne biliyordur herhalde 6 aydan sonra 2 numara verildiğini belki elinde var o yüzden soruyor. Verilir canım bende vermeye mecbur kalmıştım çok şükür bişey de olmadı sonuçta bebek maması
Deletedmom63 Asel_raperin yanlış bilgi vermeyin lütfen bebeği 5 aylık veya 5 buçuk aylık değil daha 3 aylık 2 numara mama verilmez