Mommyy70 Aşıdan sonra mı boyle olduk bilmiyorjm ama çok sakin zaten nesneyi tutsa da hemen bırakıyor öyle melul melul bakıyor hareketli bebeklere imrenir oldum
Tulinakrep Mommyy70 o şekilde düşünmeyin ilerde dursa keşke derseniz mesela ben kızım şuan 18 aylık 1 aylıktan itibaren çok hareketliydi asla durmuyordu şuan o koşuyor ben izliyorum bedenim bir yana gözlerim yoruldu 😄