Hzeynepasel
ateşim çok yükselip düşmediğinde doktor bana parol yahutta minoset içebileceğimi söylemişti Ama içmeme bile gerek kalmamıştı açıkçası çünkü fazla sütü alınca geçiyorılıp bir duş alınca da süt birikmesi varsa kendi kendine akıp gidiyor süt zaten sütün göğüsler de toplanmasına mastit diyoruz korkulacak bir durum değil endişe etme ☺️