Bebekbebek Arkadaşlar merhaba oğlum 15 aylık ve sürekli kabız oluyor keçi kakası gibi yapıyır yağ içiriyorum tavuksuyuyla çorba yapıyoruö ama düzelmiyor tecrübesi olanlar varsa bilgi verebilirmi