eda_16 Selamün aleyküm arkadaşlar. Benim 3 aylık kızım var ve sürekli huzursuzluk içinde…size önerim internetten nebe suresini açın dinlesin inanın bana bebeğim huzur içinde olmaya başladı.Belki bu post sayesinde bir çok bebeğe şifa olucak