Selinkk Merhaba iyi akşamlar bayanlar bebeğim 29 günlük 55 cc mama veriyorum ama yetmiyor doymuyor yarım saat sonra tekrardan mızmızlanıyor biraz daha verdiğimde sakinliyor acaba bu kadar mama alması normalmi sizler nasıl yapıyorsunuz ben
ayazasaf Selinkk gazı olabilir mi ? Benim oğlumda doğdupundan beri mama içiyor o zamanlar 3 saatte bir 60 cc içiyordu emzik kullandık biz kolik olduğu için
GunesliHayat Benim bebeğim 40 günlükken 90 cc içerdi.Biraz miktarı arttırın isterseniz,aç kalıp kalmadığını en iyi siz anlarsınız.
ayazasaf Ozlmylmz 16 aylık oldu canım bizimki. 6,5 ay ağladı gazdan sancıdan biz tek çareyi kollarını hafif aarıp sallamakla bulduk doktoru önermişti. Birde emzik onu bile doktoru önerdi
Ozlmylmz ayazasaf çok zor yaaa yavrum kıvranmaktan mahfoluyo uyku uyumuyo o kdr huzursuz bi bebek ki herkes sorunlu koydu çocuğumun adını resmen 🥴
ayazasaf Ozlmylmz sorunlu değil sakın öyle düşünme şu an tam bir doğal afet 😄😄😄 sadece bu yapısı çoğu bebekte olan bir şey geçecek ihtiyacın olan en önemli şey sabır rabbim yardımcın olsun.
ayazasaf Bizim uykuları en fazla 5 dakikaydı en son doktorumuz kollarını bağlayıp sallayın kolik bebeklere dn iyi gelen şey dediği için öyle yaptık ve zamanla düzene girdi çok şükür