Dün gece bir ateş bir titreme. İlk korona oldum sandım ama sol göğsüm şiş. Sıcak ve ve çok ağrıyordu. Annem sütün sıtması tuttuğunu söyledi ilk defa duydum böyle bişey. Mochi pompam vardı onunda sağdım ama sadece ön sütü sağıyor ama yine de birazda olsun rahatladım ateşim düştü. Ama göğsümdeki acı ve yanma bir türlü geçmedi. Elimle sağdım geceden beri uğraşıyor sağ sağ bitmiyor göğsümün heryeri ağrıyor şimdi. Doktora gittim antibiyotik verdi çocuğu emzir dedi emziriyorum ama bir türlü geçmiyor o ağrı. Göğsümün tam alt kısmında sert bi şişlik var sanırım o kısmın damarı tıkanmış. Açmam için ne yapmam lazım. Masaj be sıcak su denendi ama sonuç 0.