Bugün 8 aylık olduk ve doktor kontrolüne gittik. Oğlum 8 kilo 66 cm cıktı. 35 .haftamizda 2200 gr 46 cm doğdu. Doktor yaşıtlarına göre biraz geriden gidiyor dedi. Emziriyorum artı ek gida. Acaba akşam yatmadan önce günde bir kereliğine kaşık mamalar varmış onlardan versem mi. Hiç kullanmadik da mama falan . Faydalı olur mu acaba bu kaşık mama dedikleri.