eliztossmom Merhaba benimde kızımın göz altları berbat bi halde kızarık kaç gündür alerji gibi randevu aldım çocuk doktoruna
Zeyzeyyyyy Balkiz32 ya benimde oğlumda oldu bende forumda arıyorum birşey bulamıyorum 1 haftadır şaştım kaldım oazartesi doktora gidicem
eliztossmom Balkiz32 hiç bişey demedi biz gidene kadar kendiliğinden geçti anlamadım bende geçmiş olsun size de