Borabey1109 merhaba, bende geçen ay böyle bir post açmıştım. Bizimde 3. Ayımızdı ve aynı problemle ilk defa karşılaşmıştık. Anne sütü veriyorsan Hiç bişey verme derim. Benim oğlumun 7 gün üstüne yaptığı bile oldu. Her gün zeytinyağı verdim, günlük olarak yapmadı. anne sütü alıyor kilo alımı normal gaz çıkarıyor rahatsızlık belirtisi yok. Alıştık artık yeni düzenimiz bu. 3-4 günde bir yapıyor sobra ertesi günde yapıyor sonra yine 4 gün falan birşey yok. Çocuk huzursuz değilse panik yapma.