Sevimli mom1236 böyle terslemek yerine canım sıkıldı sohbet amaçlı açtım postu diyebilirsiniz 🤷♀️😀👍 iyi günler
NesLyy- mom1236 Siprayil yazanı gördü burda bu gözler 🤦🏻♀️ Doğrusunu unutuyordum bi araa 🙄 Spiral 🤣🤣🤣
mom1236 NesLyy- Bende doğrusunu unutuyorum bazen😁 o amaçla açtım da internete yaz çıkar diyorlar, bende biliyorum yazmayı da maksat biraz da muhabbet olsun canımız sıkılıyor ,💃
NesLyy- mom1236 Hahah daha geçen burdan bi arkadaşımla wp den bunu konuşuyorduk🤣 Doğrusunu unutcaz diye öyle vallaa🤦🏻♀️🤣
Aley_ mom1236 Evet😂 bazısı muhabbetin çokluğuna göre öylesine yazıyor da gerçekten bu niyetle yazanda vardır herhalde😅🤦🏻♀️ Söylerken genelde öyle diyeni duymadım🤭😂