Elaomer Kızlar ben doğum parasını almadım daha 7 aylık oldu oğlum almak istiyorum da nasıl yapılıyo bu işlemler nereye gitmem lazım alan varsa detaylı bilgi verebilir misiniz bide kaç günde aldınız vs
EslemDilan Elaomer doğum yardım parası için sosyal güvenlik kurumuna başvuru yapacaksınız. Başvurudan 2 ay sonra zaten anca yatıyor. Baba veya anne gidip forum dolduracak okadar
Minikpasam00 Bende 4aylk olduk doğum parası almadım eşimin adına Süt parası 202lira yatmış onu aldık lendi adıma yatmamış ptt den aldk doğum parası için sosyal hizmetlere aile bakanlığına başvuruda bulunmak gerekiyor diye duydum ve fırsatım olmadı hiç
Dmtylz Benim ilk ay yattı hiç bir yere başvuru yapmadım zaten e devletten takip ediliyor bildiğim ben öyle yaptım