Bebeğim 3 ay 20 günlük. Kilo alımı çok az olduğu için mama + meme gitmeye karar verdik. Aptamil önerdi doktorumuz. Aptamil prosyneo vardı eczaneden aldık. Fakat bebeğim hiç içmek istemiyor çıkarıyor tadı ve kokusu kötü. Birde içtikten sonra gazını almama rağmen 4 saat sonra falan acı acı ağlıyor oğlum ne yapacağım . Mama tavsiye edeniniz var mı ? Mama yapar mı