Sezeryanla doğum yaptım yine de oldum ne uyudum ne oturabildim. Dikis sancilarimi unutturdu agrisi. Sıcak su oturma banyosu yaptım. Eczaneden krem aldim. Birisi agrisini kessin diyeydi ama baslarda fayda vermedi.10 tane patlican sapini 10 bardak su ile kaynatip gunde 2 bardak ictim. Ve memeler kücüldü. Duzenli kremledim.Tuvalet sonrasi iyice kuruttum zeytinyagi surdum. Cok sukur simdi iyi.