Sezenkumsal92 Kizlar kapali biriyim ama disarda evde acik biriyim sacimda beyaz yok 22 yaşındayım ama bnde boyamak aliskanlik haline gelmisti gebelikten once 2 3 ayda boyardim gebelikte korktuk boyamadim 32 gunluguz kendimi cok bakimsiz hissediyorm karnimin catlaklari morelimi bozuyor zaten kendimi bi nebze olsun iyi hissedmek icin boyasam sakincasi olurmu emzirirken boyayan yada dr. Ne dedi boyadiniz mi boyamadiniz mi ?
Gamzetrl Sezenkumsal92 hamileykende boyattim bitkisel ile, emziriyorum yine boyattim. Doktorumun izniyle tabi.
Pelvan Sezenkumsal92 bebegim 5 aylik dun boyattim ama hala sacim boya kokuyo sagip verdigim icin direk solumuyor Allahtan 1 hafta cok dibine sokulmamaya calisiyorum bebegimn
EceSultan Bende boyasız gezmezdim açığım üstelik. Hamile olduğumu öğrenmeden 2 ay önce boyamıştım en son oğlum 5 aylık oldu daha boyatmadım 9 aylık olana kadar da boyatmayı düşünmüyorum çünkü saç boyaları aşırı kimyasal barındırıyor. Benim beyazlarımda var ama biraz daha dayanıcam. Ek gıdaya tam anlamıyla geçince boyattıktan sonra 5-6 saat emzirmeden durursam inşallah bi zararı olmaz. Senin daha çok küçük bebeğin bence biraz sabret ama yine de sen bilirsin
Bus_ra_ Ben boyattım hatta hamileykende boyattım 🤭 çok dip sürdürme uzun sürede boya saçında kalmasın maksat iyi hissetmek 😊
Bus_ra_ Sezenkumsal92 yani kuaförede sordum emziren arkadaşlarıma da herkes boyatabilirsin dedi 😊 azcık bakım annelerinde hakkı diye düşünüyorumm