Pandicornlar Ilkgozbebegim06 Ananem kullanıyor emini gücü hiç iyi değil. Karaca kullanıyorum memnunum
HaleCvs Ben aldım A101’den 2 3 ay önce Samsung un çok memnun kaldım şuan hangi marka var bilmiyorum ama Samsung ben aldıktan sonra bi kaç kere daha geldi
Ilkgozbebegim06 Balkizlarim annemler için alcaktım da önce bi buraya sorayim dedim alan da olmamış sanirim
Mom091 Pandicornlar vantuz kaç kullanıyorsunuz? Anneme almıştım karacadan. Hiç memnun değil ve sürekli arızalanıyor
FadimeCigdem Ilkgozbebegim06 Hayır geçen ay da gelmişti o zaman almıştım. O kadar memnun kaldık ki bugün kuzenim de kendine almaya gitti😀
Ilkgozbebegim06 FadimeCigdem bu yorumunuza bakarak yarın bende ailem için alicam duruyordu daha alınmamıştır inşallah
Pandicornlar Mom091 inanın hatırlamıyorum yanlış olmasın ama 7 galiba. Her hafta filtresini yıkarım mutlaka